چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

من خوشبخت ترینم ...

میگه برنامت چیه ؟ نمیای بریم مالزی .. میگن رفتنش که آسونه ..بقیه ی چیزاشم خوبه ... میگم میدونم ! یک سال پیش از تمام جهات بررسی اش کردم .. میگه خب خوبه دیگه .. یعنی پایه ی رفتن هستی .. میگم نه !! توی این یک سال اخیر برنامه ی زندگیم به کلی تغییر کرده ! یه چیزی یا بهتره بگم وجود یه کسی داره منو به آرامش نزدیک میکنه  و من به هیچ وجه نمیتونم ازش بگذرم !

 

میگه میخواستی بیای انگلیس ..چی شد ؟‌سخت دنبالش بودی .. پاشو بیا دیگه ..باید سه ماه بمونی .. اگه خوشت اومد که میری دنبال کارات .. شاید شد که بمونی !!!‌ میگم دیگه نمیخوام بمونم !! میگه چرا ؟ میگم الان یک ماهم نمیتونم تحمل کنم ...دلبستگی ایی وجود داره  که نمیذاره خیلی دور باشم وو

 

شاید نه ماه پیش بود که بهم گفت من میخوام ازدواج کنم ... اولش یکم برام مسخره بود .. اذیتش میکردم .. ولی بعد دیدم که قضیه کاملا جدیه ...میخواست با من بمونه .. ازم خواست که اگه میمونم بهش بگم وگرنه ... . من فکرامو کردم .. هم دوستش داشتم هم فهمیده بودم که دوستم داره و برای موندن باهام تلاش میکنه ... تصمیم خودمو گرفتم . و حالا با هیچ چیز عوضش نمیکنم ...

 

چهار روز دیگه تولدمه .. ۲۱ سال از عمرم تموم میشه .. و نمیدونم چند سال دیگه دارم ..مهم نیست ..یک سال یا صد سال دیگه داشته باشم .. مهم اینه که باید یاد بگیرم چه طور زندگی کنم .. و بعد چه طور بهتر زندگی کنم .. کنار کسانی که دوستشون دارم !‌ کنار کسی که میخوام تا تموم شدن این سال ها پیشش بمونم ..کسی که فهمیدتم .. کسی که فهمیدمش ... و من تو سن ۲۱ سالگی بهش رسیدم ..حس خوبی دارم ... شاید بهترین حس دنیا همین باشه ... 

 

پ .ن :دلم میخواد برگردم به وبلاگ قبلیم ..دختری در ماه رو میگم .. شاید برگشتم ..فقط یه خونه تکونی اساسی میخواد ...

نظرات 7 + ارسال نظر
http://istak20.blogspot.com پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ http://istak20.blogspot.com

سلام دوست من.وبلاگ خوبی داری.وبلاگ ایستک 20 هم فعالیت خود را با مطالب علمی پیگیری می کند.خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظرتو بدونم.راستی اگه مایل به تبادل لینک بودی منو با نام ایستک 20 لینک کن .و بهم خبر بده تا لینکت کنم.
http://istak20.blogspot.com

نهال شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ

تبریک میگم آیدا ....
واسه تصمیمت ...فقط نراز اتفاقا یهوی غافل گیرت کنه ....آروم آروم برو جلو ..

محیا یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.mahighermez72.blogfa.com

و من همچنان شمارت رو ندارم!‌:(

تولدت مبارک آیدا جونم... ایشالا همیشه سالم و سلامت و موفق باشی :*

جیغ یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ http://jootiii.blogsky.com

سلام
برات خوشحالم که کسی اومد که بتونه بهت آرامش بده و شادت کنه و تو به خاطرش پایبند بشی....
4 سال پیشم واسه من همچین اتفاقی افتاد
هنوزم ادامه داره ولی متاسفانه من سرد شدم و خیلی هم از این بابت دارم عذاب می کشم و اونه که داره سعی می کنه تا این طناب ارتباطمون از هم گسسته نشه
تو مواظب باش قافیه رو سعی کن نبازی و همیشه یه جای شک واسه هر کاری باقی بزار...
انشالله که خبر خوب عروسیتو همینجا بخونم.

بری چی باید سرد بشی ؟ حتما دلیلی داشته ؟؟
خب اگه اون همه ی تلاششو میکنه تو هم خیلی اذیتش نکن عزیزم .. یکم سعی کن ...
ایشاللاااااااااااااااااا :

جیغ یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ

درضمن
تولدت مبارک....

آیدا جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ق.ظ http://a-strange1991.persianblog.ir/

سلام آیدا جون...بریک میگم...هم تولدت رو...هم پیدا کردنه یه دلبستگیه قشنگ همیشگی رو...پیش ما بیا!

الناز یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ http://tak2khmal.blogsky.com

سلام. خسته نباشی. 1سر بهم بزن. به کمک تو و همه ی دوستای مجازیت نیاز دارم. دختر یا پسر فرقی نداره.اگه کمکم کنی ممنون میشم. به دوستاتم بگو بیان پیشم. 1جورایی فرا خوانه....منتظرتما. به وبلاگ ستایشگران هم سر بزن. لینکش تو وبلاگم هست. حرف ما حرف غم عشقه. تنهامون نذارین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد