چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

پدر پدرم 2

منو صدا میزنه که برم پیشش .. میرم ! 

بهم میگه اون خونه مال تو میشه .. میدونم نقشه اش برام چیه .. عمه قبلا همه چیز رو برام گفته ! 

نقشه اش بد نیست ... خوبه برای زندگیم برای خودم ! 

میگه بعدا به جز خونه مقداری پول که از دستم بر بیاد هم بهت کمک میکنم .. ! 

با خودم فکر میکنم حتما برای داداش کوچیکه  هم چیز هایی در نظر گرفته  ! 

من و داداش کوچیکه نوه های اولین فرزندشیم فرزندی که خیلی ساله رفته ! 

خوشحال میشم وقتی  با زبون خودش بهم میگه این ها از اموال من برای تو میشه .. برای اولین بار حس میکنم پدر بزرگ دارم !  

لحظه ایی خوشحالم و جای خالی بابا رو حس نمیکنم ! 

میگه بعد از مرگم  هر چی به نام هر کدومتون میکنم بهتون میرسه .. صلح عمرا میکنه !

تمام مدت سرم پایینه و به حرفهاش گوش میدم .. گاهی بهش نگاه میکنم .. و دوباره سیرع سرم رو پایین میندازم ! 

میگه این دو دانگ رو میخوایی یا اون آپارتمان رو .. آروم میگم هرچی خودتون سلاح میدونین .. من روی حرف شما حرفی نمیزنم ! 

خیلی مهربون تر از همیشه اس .. نمیتونم  باورش کنم .. اما واقعیه !

توی دلم میگم بابا جات بیشتر از همیشه خالیه ! بیشتر از همیشه !!!


* عمه خواب بابا رو دیده ..خواب دیده بابا  رو توی تابوت با یک عالمه شهید آوردن  و دور سرش  یک پارچه سبز بستن ! خواب دیده بابا بعد ده سال هنوز جسم داره هنوز سالمه و لبخند روی لبشه !

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:27 ب.ظ http://piyano.mihanblog.com/

درود دوست من شاد باشی و سبز . به روزم.
66518

زیتون چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

خوش باشی کنار عزیزانت.
روح پدرت شاد

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد