چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

همه چی آرومه ..

میرم توی تختم و دراز میکشم .. سرمو فو میکنم توی بالشتم و لحافمو میکشم رو سرم ..باد خنکی که از لای پنجره بهم خورده باعث شده که سردم بشه .. یه لبخند رضایت بخش میزنم و سرمو بیشتر فرو میکنم تو بالشتم .. حالا بارون نمیاد .. اما من خوشحالم .. از بارونی که اومد .. از اینکه مثل موش آب کشیده شدم .. از اینکه یه رانندگی خوب داشتم .. بعد از یک سال .. خوشحالم که آرومم ..خوشحالم که راضیم از خودم .. وقتی از خودت راضی باشی انگار تمام آرامش دنیا مال تو ء ... وقتی خودتو دوست داشته باشی هم همینطوره .. خیلی خوبه ... خیلی خوبم :)  

 

۱)شاید اخر هفته برای دو هفته برم شمال .. البته که اونجا هم باید کلی درس بخونم .. اما به آروم موندنم خیلی کمک میکنه :) و این هم خیلی خوبه ... 

 

۲) دیروز دختر همسایمون (نه سالشه !) میگه تو وقتی کرم پودر میزنی ..اگر عینک آفتابیتم بزنی شبیه دختر خارجیا میشی .. البته از نیم رخ که همیشه هستی :))‌ خیلیا خیلی وقتا توی خیلی لباسا یا چمیدونم سر یه چیزی بهم گفتن که شبیه دختر آمریکاییا میمونی !!! ( حالا من نمیدونم این دخترا که اینا میگن خوشکلن ؟ زشتن ؟ چه جورین که منم تازه مثلشونم ؟؟!!‌) والا به خدا ..  

 

۳) محمد دو روزه که رفته شمال و من دلم بدجوری براش تنگه و جاش بدجوری توی خونه خالیه .. چه طور باید یه روزی ازش دل بکنم ؟؟؟‌ 

 اصن وقتی نیست انگار تو خونه یه چیزی رو گم کردم !!!‌ (خدایا من هیچ وقت انقدر وابسته به خانواده نبودم !! شایدم بودم و خودم خبر نداشتم :)‌‌‌ )‌ 

 

۴) تو این هوا اگر گفتین چی میچسبه .. خب خیلی چیزا میچسبه ... ولی الان تنها چیزی رو که تو ذهنمه و میتونم عملیش کنم اینه که برم اون پرده رو بزنم کنار تا باد مستقیم بیاد بخوره تو صورتم :))‌ 

 

فعلا ...

تولدت مبارک ..

تولدت مبارک اولین عشق زندگی من  

تولدت مبارک اولین عاشق زندگی من  

تولدت مبارک بابای من ... 

 

نمیتونم آرزو کنم صد و بیست ساله بشی ..  

نمیتونم بگم امیدوارم سایه ات همیشه بالای سر ما باشه  

فقط میتونم بگم روحت شاد ... 

روحت شاد بابای من :)

به نام آنکه سر آغازم شد ..

شروع میکنم  

به امید روز های خوب .. 

به امید خوبی ها ...  

به امید شادی ها ... 

 

شروع میکنم .. 

با امید فراوان ..  

با احساسات خوب ..  

با عشق ...  

 

شروع میکنم  .. 

با نام خدا .. 

با یاد خدا ..  

و با عشق به خدا ..    

 

همه چیز را خوب میخواهم  ..همه ی احساسات را  ..همه ی عقلانیت را .. همه ی روابط را .. همه ی زندگی را .. دلم میخواهد آرام باشم .. میخواهم گمشده ام را پیدا کنم ..آرامش را میگویم .. میخواهم دوست داشته باشم و دوست داشته بشم  .. زندگی را میخواهم پس بگیرم .. خوشبختی را میخواهم پس بگیرم .. میگیرم .. میدانم که میتوانم .. میدانم :)