چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

همه چی آرومه ..

میرم توی تختم و دراز میکشم .. سرمو فو میکنم توی بالشتم و لحافمو میکشم رو سرم ..باد خنکی که از لای پنجره بهم خورده باعث شده که سردم بشه .. یه لبخند رضایت بخش میزنم و سرمو بیشتر فرو میکنم تو بالشتم .. حالا بارون نمیاد .. اما من خوشحالم .. از بارونی که اومد .. از اینکه مثل موش آب کشیده شدم .. از اینکه یه رانندگی خوب داشتم .. بعد از یک سال .. خوشحالم که آرومم ..خوشحالم که راضیم از خودم .. وقتی از خودت راضی باشی انگار تمام آرامش دنیا مال تو ء ... وقتی خودتو دوست داشته باشی هم همینطوره .. خیلی خوبه ... خیلی خوبم :)  

 

۱)شاید اخر هفته برای دو هفته برم شمال .. البته که اونجا هم باید کلی درس بخونم .. اما به آروم موندنم خیلی کمک میکنه :) و این هم خیلی خوبه ... 

 

۲) دیروز دختر همسایمون (نه سالشه !) میگه تو وقتی کرم پودر میزنی ..اگر عینک آفتابیتم بزنی شبیه دختر خارجیا میشی .. البته از نیم رخ که همیشه هستی :))‌ خیلیا خیلی وقتا توی خیلی لباسا یا چمیدونم سر یه چیزی بهم گفتن که شبیه دختر آمریکاییا میمونی !!! ( حالا من نمیدونم این دخترا که اینا میگن خوشکلن ؟ زشتن ؟ چه جورین که منم تازه مثلشونم ؟؟!!‌) والا به خدا ..  

 

۳) محمد دو روزه که رفته شمال و من دلم بدجوری براش تنگه و جاش بدجوری توی خونه خالیه .. چه طور باید یه روزی ازش دل بکنم ؟؟؟‌ 

 اصن وقتی نیست انگار تو خونه یه چیزی رو گم کردم !!!‌ (خدایا من هیچ وقت انقدر وابسته به خانواده نبودم !! شایدم بودم و خودم خبر نداشتم :)‌‌‌ )‌ 

 

۴) تو این هوا اگر گفتین چی میچسبه .. خب خیلی چیزا میچسبه ... ولی الان تنها چیزی رو که تو ذهنمه و میتونم عملیش کنم اینه که برم اون پرده رو بزنم کنار تا باد مستقیم بیاد بخوره تو صورتم :))‌ 

 

فعلا ...

نظرات 11 + ارسال نظر
تلنگر شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ http://talangori.blogsky.com

سلام رفیق حست رو خوب منتقل کردی آره لذت بردم از بارون و رحمت فراگیرش خوش باشی

مرسی:)

نهال دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:29 ب.ظ

آیدا درسو بی خیال !بری شمال درس بخونی ؟!نگو این مدلی !
من تو کف این دختر همسایه ام !یا اون نه سالش نیس یا تو خیلی آمریکایی هستی !

آره بابا خوندممممممم ... نه به شدت !!! انقدر کار بود که نمیشد !!!‌ اما خوب خوندم ... :))

اون نه سالشه ... منم نه بابا نیستم ... اینا میگن شما توجه نکن :)) (چشمک)

حمید چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ق.ظ

منم یه چپ دست ام
روزگار بر وفق مراد!!

خوشبختم :)

ساسان یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ق.ظ http://civil233.blogfa.com

والا من که تو این سه سال هیچ دختر خوشگل امریکایی ندیدم. شما دختر خانومهای ایرانی خواهشن همون ایرانی بمونید. حالا اگه کسی خواست برزیلی بشه اشکال نداره٬ چون اونها هم شبیه ایرانیها هستند.

اهان یعنی ما خودمون ایرانیا خوشگل تریم ؟؟؟ آره خب اون که ۱۰۰٪ منم در مورد خوشگل و زشتی نگفتتم .. البته فک کنم دوستان که میفرمایند منظورشون همونه (چشمک)‌

مینای خاموش سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.yade-man.blogsky.com/

طبیعت والاترین حاصلها را با ساده ترین ابزار می آفریند: آفتاب . گلها . آب و عشق

سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ http://dmf.ir

وبلاگ نویس محترم
با سلام
به اطلاع میرساند سومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از تاریخ 88/7/8 الی 88/7/18 در مصلای امام خمینی از ساعت 10 صبح تا 20 برگزار می گردد.
لذا از شما دوست عزیز دعوت می شود از بخش های مختلف نمایشگاه به ویژه سالن پایگاههای اینترنتی و وبلاگ ها بازدید نمایید.
سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام عزیزم!نبودم یه مدتی!شرمنده!آپم

سلام ..
و اما شما ؟؟؟ اسمتم یادت رفته بنویسی حتی :)

وحید گلپا شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.vahidgolpa.blogsky.com

سلام
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶

حال میکنی با ما رفیقیا..

دوستان قدیم یادت رفت ها ؟؟
بی معرفت لینک منو که حذف کردی

نوشزاد یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:15 ب.ظ http://persianglamorousgirl_1988@yahoo.com

آیدا خانوم آفرین باریکلا بیا سر خونه زندگیت!بابا فکر دل منو نکردی اینهمه که آدم یه مسافرتو طول نمی دهههههههه

اومدمممممممممممم دیگه :))

عسل دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ق.ظ http://kaboosebidari.persianblog.ir

سلام همه چیز آرومه این فوق العاده است که آدم آرامش را با تمام وجود حس کنه واز خودش راضی باشه. همیشه آروم باشی و موفق

آره فوق العادست :)

امیر دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:52 ب.ظ http://amirkaraj.33ir.com

نیستی..........دوست داشتی بیا پیش من

آره نبودم :)‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد