چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

زندگی خوب است اگر خودت خوب باشی

تغییر کردم ، خیلی خیلی زیاد ..

میخواهم راه های دیگری را پیش بگیرم ..راه های که بیشتر به سود زندگی ام باشد.. میخواهم مثل همیشه همه را دوست بدارم اما اینبار خودم را بیشتر ! 


محکم ، قوی و با اراده .. 

انگار که از خوابی عمیق بیدار شده ام .. تازه میخواهم زندگی را بشناسم ..


شب نوزدهم برای اولین بار جوشن کبیر خواندم و در تمام لحظاتی که خدا را صدا میکردم پشیمان بودم از این که چرا این همه سال را از دست دادم .. هیچ گاه فکر نمیکردم  این طور ابهت داشته باشد ... 


دگرگونم .. از نوع خوبش ! 


التماس دعا 

نظرات 5 + ارسال نظر
نهال سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:59 ب.ظ

بعد ازین جریانات مریضیم خیلی دارم فکر میکنم که یکم باید خداباور بشم ، به یه قدرت عظیمی ایمان پیدا کنم و واقع بین باشم آیدا.
کاش بتونم

نهال عزیزم از خود خدا بخواه .. بخواه که تو رو به خودش نزدیک کنه .. اون خوب کارشو بلده .. بعد نشانه ها رو ببین .. نمیدونم بهنشانه ها اعتقاد داری یا نه .. اگر نداری سعی کن ..آروم آروم دیدت نسبت به زندگی تغییر میکنه .. من خودم هنوز یک ده هزارم هم جلو نرفتم اما خوشحالم چون با اینکه انقدر کم پیش رفتم تغییرات بزرگی رو حس میکنم .. مهم ترینش آرامش درونیه ... من بهش احتیاج دارم و میخوام که به دستش بیارم از این درون پر تلاطمم خسته شدم .. نهال من یک ساله از خدا خواستم ..
من هنوزم نماز نمیخونم .. هنوزم نمیتونم پیامبر و امام و واسطه بین خودمو خدا بدونم ... هنوزم ایمانم قوی نیست اما دارم راه صحبت کردن باهاشو یاد میگیرمم .. شاید فعلا فقط همین ..
استارتشو بزن .. یه چیز خوب برات پیش میاد . مطمئنم .

جیغ پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:31 ب.ظ http://jootii.blogsky.com

برات خوشحالم آیدا ی عزیزم

ممنونم عزیزم

نهال شنبه 20 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:57 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

آیدا نمیدونی تو این چند ماهه مریضیم چقدر بالا پایین کردم ، چقدر خودمو به بیخیالی زدم که خوب شم ، خیلی طول کشید ولی داره کم کم میشه
به یه انرژی هایی اعتقاد دارم که خیلی بهم آرامش میده
همونم داره حالمو بهتر میکنه

مرسی که اینقدر مهربونی عزیز دلم

خوبه که اعتقاد داری .. همیشه شاد باشی .. همیشه بی غصه باشی ..
بووووسسس

جیغ پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:59 ب.ظ

خانم روزتون مبارک باشه
روز جهانی چپ دستها

مرسییی عزیزمم :* :*
روز شما هم مبارک باشه

زیتون چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

چه خوب

آره خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد