چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

پدر پدرم

عید نرفتم خونه بابایی خ (پدر پدری!) نه به خاطر اینکه نمیخواستم برم و میلی نداشتم ! نه به خاطر اینکه دوستش ندارم و نه به خاطر تمام اتفاقاتی کهتوی این همه سال افتاده ... این دفعه فقط به خاطر این بود که سرم با کار و مهمونی و خونه داری و مهمون داری و هفت نفر مسافر از دیار غربت آمده گرم بود !! و این دفعه هیچ بی میلی در کار نبود ..حتی اون لا به لا خیلی سعی کردم برنامه رو جور کنم برای رفتن به خونشون که نشد .. 

پیر شده خیلی پیر ! و قیافه ی مظلومی پیدا کرده .. تکیده شد و کوچیک ..اون مرد مغرور عصا قورت داده که همیشه سعی میکرد خودش رو اون قدر یخ نشون بده که ذره ای از احساسات درون قلبش توی چشماش راه پیدا نکنه و صورتش رو به زور جلوی بیاره تا ببوسیش و هیچ حرکتی از خودش نشون نده حالا به پیرمردی تو دل برو تبدیل شده (حداقل برای من و برای دل من !) و حالا انگار واقعا توی دل من جایی پیدا کرده ... جایی که انگار خیلی جای کمی هم نیست . و من میدونم این تکیدگی فقط به خاطر ضعف پیری نیست و میدونم که اون مرد سنگی اولین بار 13 سال پیش یا بهتره بگم 14 سال پیش بعد از مرگ اولین پسرش شکست و بعد از اون این شکستگی بیشتر و بیشتر شد .. اولین فرزند و اولین پسر یعنی پدر من .. یعنی بابا.. 

همه ی این ها رو گفتم گه بگم امروز رفتیم خونشون .منو سیبیلو خاان . مامان .عمه . و داداش کوچیکه .

کلی براش زبون ریختم و خندوندمشون .. براش یه حسن یوسف قرمز خریدم و به گل فروش گفتم توی گلدون اکر بکارتش .. مثل گلدون خودم .. خواستم یکی مثل من رو داشته باشه .. من حالا تازه احساس میکنم دوستش دارم با تمام بدی هایی که ازش شنیدم .. بدی هایی که بد بودن اما زیادی توی گوش ما بد شدن .. 


شاید این داستان ادامه دارد ... شاید !!!



* یه پیشنهاد نوشیدنی خنک دارم براتون : یک لیوان آب + مقدار دلخواه یخ + سه چهار حلقه ی باریک از یک یمو ترش بزرگ یا چند حلقه بیشتر از لیمو سبز های تابستان + برگ نعناع در صورتی که موجود باشه چند عدد .اگر هم نبود مهم نیست .. و حالا نوش جان .. (این نوشیدنی بیشتر اوقات من در فصل گرماست .. که خیلی هم دوستش دارم ) امشب چیز دیگه ایی هم توش کشف کردم که به اندازه ی چند قطره شربت آلبالو توش اضافه کردم که فقط کمی طعم و رنگ آب رو تغییر داد و طعم قالب طعم همون لیمو بود .. البته بدون نعناع . خلاصه که ما دوستش میداریم .. اگر شما هم خواستید دوستش بدارید ، خب بدارید .


* یه پیشنهاد نوشیدنی گرم هم دارم که انشالاه بعدن عرض میکنم خدمتتون .. یعنی اگر خوب شده بود بهتون پیشنهاد میدم .. چ.ن همین الان دم کشده و هنوز خیلی داغه و نتونستم تستش کنم ..



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد