چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

خوبه حالم

حالم خوبه .. خوووووووووووب .. تو این همه بدی که دیدم این چند روز الان حالم خوبه ..

از فردا کتاب خونه نا هفته آینده که امتحانات رو بدم و از هفته بعد هم باز کتابخونه برای فکر کردن به موضوع  پایان نامه !

دارم را میرم و از امید ترکی یاد میگیرم ! افتخار میکنم به خودم که ترکم و دارم یاد میگیرم ترکی رو !

19 شهریور عروسی برادر همسره و هنوز بنده هیچ فکری نکردم برای ! هیچ فکری.

نظرات 3 + ارسال نظر
نهال سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:26 ق.ظ

خوبه دیگه پایان نامه رو بدی خیالت راحت میشه .
منم دوست دارم ترکی یاد بگیرم ، اتفاقا بعضی وقتا مامان بزرگم بهم یاد میده :دی

نه چه راحتی ایی ؟؟؟ تازه اولشه کنکووور دوباره کنکوووررر

زیتون سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:21 ب.ظ

خوشحالم که خوبی:*
ترک هستی و داری ترکی یاد میگیری؟ نفهمیدم راستش
تا 19 شهریور که یک ماه وقت داری بابا

مرسی عزیزم
ٱره من که از همه طرف ترکم. اما هیچی بهم یاد ندادن!! حالا که امید یه وقتایی یه چیزایی میگه منم دیگه ولش نمیکنم. کلی یاد گرفتم تا حالا .تازه رقصش هم از خواهراش یاد گرفتم.

زیتون چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:29 ب.ظ

وای من رقصشو خیلی دوست دارم. همونه که تو ترانه بری باخ منصور اجرا میشه؟

یادم نیست اون دقیقا چی کار میکنه اما حتما ترکی میرقصه .. ولی خب مطمئننا خیلی فراتر از اونه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد