چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

از ته دلم میگم دلم براتون تنگ شده بود !

دلم برای اینجا تنگ شده بود .. برای دوستانم که میخوندمشون و برای دوستانی که میخوندنم دلم تنگ شده بود .. دلم برای خودم هم بدجوری تنگ شده بود .. یه وقتایی سنگ میشم انگار ! یادش بخیراون وقت ها که عاشقی نفوذ میکرد توی گوشت و پوست و استخونم .. اما حالا ... 


عید به من رسما خوش نگذشت و به قول نهال واقعا ازش ممنونم که تموم شد ! 


پایان نامه خیلی پیش نرفته چون چندین بار تغییرات بزرگ توش اعمال شده و خیلی روزها هم اصن بهش نگاهی انداخته نشده ..نه از استاد خبری دارم و نه از مدیر گروه و  نه از این که حالا باید چی کار کنم تاریخ دفاع رو !! 


اواخر خرداد عروسی دختر خواهر شوهره و دوباره توی این وضعیت کلی خرج روی دستمونه !! (حنابندون. عروسی. پاتختی) و من نمیدونم این رسم و رسوماتمسخره کی میخواد ور بیفته .. و باید به این نکته اشاره کنم که من به شخصه اولین حنا بندونی هست که میخوام برم !!


نظرات 3 + ارسال نظر
نهال دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:02 ق.ظ

آدم بعضی اوقات بدجور به روزمرگی میرسه ، یه زمانی میخاد برای تازه شدن و نو شدن ، بهار معمولا زمان این جور چیزاست اما نمیدونم نوروز برای ما چرا این ریختی میکنه
بیشتر فشار داره تا برداشتن فشار!
کار خوبی میکنی که بعضی وقتل مینویسی اینجا :دی

روز مرگی برای من توصیف خوبی نیست .. قبل از عید که با استرس تحویل کارهای آخر سال گذشت و استرس گرفتن پول از کارفرمایان مختلف که تلاشها خیلی نتیجه ی خاصی نداشتن و بیشترش به بعد از عید موکول شد !!
بعدشم هفت نفر مسافر از دیار غربت و مسافرت با اون ها و همش از این مهمونی به اون مهمونی رفتن .. که به نظر خیلی برنامه ی شاد و مفرحی به حساب میاد اما بعد از اون همه استرس من یه خونه ی آروم میخواستم و خودم و آقای سیبیلو
اما عیبی نداره من اردیبهشت رو با نو شدن شروع کردم

جیغ دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:52 ب.ظ http://jootii.blogsky.com

دختر دل منم واسه شما تنگ شده بود....


بهت سر زدم خانوم زیباا :) اما نمیشه برات کامنت گذاشت دیگه ..

کله هندوانه ای شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:28 ب.ظ

رسم و رسومات خوبن.خیلی هم خوبن.فقط به شرطی که بفهمیم برای چی اینکار و می کنیم.اونوقت تازه می فهمی چقدر جالبن...خوش باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد