چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

بی حوصله ام !

*امروز روز عیده ! عید روزه دارا .. عید نمازگزاران ! هر چی هست عید من یکی نیست .. بنا به دلایل زیادی که اصلا دلم نمیخواد سر حرفش رو باز کنم ! ولی در کل امروز روز عیده و آقای همسر از صبح رفته سر کار . ومن تنهای تنهام ... دلم میگیره و باخودم فکر میکنم چرا امروز باید میرفت بعد دوباره فکر میکنم چرا نباید میرفت ؟ زندگی انقدر خرج داره که روز تعطیل و غیر تعطیل نمیشناسه .. من هم شاید میرفتم و نمیموندم توی خونه خیلی بهتر بود !

 


*جمعه روز تولدمه و 25 سالم تموم میشه ! از پارسال تا الان خیلی بزرگ تر شدم و امیدوارم این رشد همچنان ادامه داشته باشه .

*یه آدم از خدا بی خبری از هفته ی پیش گند زده توی اعصاب کل فامیل ! کل فامیل که نه اونایی که میدونن ! خدا واقعا ازش نگذره ! 

* سه هفته ی پیش به سرم زد برای ترم تابستون واحد  بردارم . حالا هفته ی دیگه امتحاناس ! اینم تموم شد و برای ترم آخر کلا 18 واحد ناقابل موند .حالا موندم با یه عالمه فکر که پایان نامه رو چی کار کنم !

خیلی حوصله ام سر رفته ... خیلی هم لوسم !



نظرات 5 + ارسال نظر
دریایی سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:49 ب.ظ http://jmp.blogsky.com

آیدا خانم دوست عزیزم سلام...

خوشحال میشم دقایقی را مهمون من باشی..

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸......
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-

محمد جانبلاغی

زهرا سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com/

تولدت پیشاپیش مبارک

مرسی عزیزم :)

زیتون دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:39 ب.ظ

تولدت مبارک آیداجونم
ببخش با تاخیر تبریک گفتم

خیلی لوسی؟
خودزنی میکنیاااا

مرسسییییی عزیزم :*
ببخشید که من انقدر با تاخیر جواب دادم :)
آره یه وقتایی خیلی لوسم .. یه وقتایی

نهال سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ق.ظ

مبارک باشه تولدت عزیزم :*
بهترین آرزوها رو برات دارم

مرسیییی عزیززم :*

آیدا یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:37 ب.ظ

وای آیدا نگو که توام رشتت هنره ...وای عسیسممم

بعله .. من گرافیک میخونم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد