چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

خسته !

نفس عمیقی میکشه و درد توی ستون مهره هاش میپیچه ! صدای شیر آب تنها صداییه که توی خونه میپیچه !همونطور که ظرفارو میشوره سعی میکنه آب از کنار سینک توی کابینت پایینی نریزه ! صدای خفه ایی از ته گلوش فریاد میزنه وایییی .. و بالاخره چند قطره آب پایین میره ! آقای خونه وارد آشپزخونه میشه بالای سینک می ایسته و میگه امشب دیگه چسبش رو میزنم و دستمال میز رو روی کابینت میذاره ! در همین حین بهش میگه امشب من بغل میخوام و بر میگرده ! اون از آشپزخونه بیرون رفته ! میاد دم اپن میبینه کوسن مبل رو جلوی تلویزیون گذاشته و دراز کشیده و فوتبال تماشا میکنه ! بهش میگه نشنیدی ؟؟ و اون اعتنایی نمیکنه ! و یک لحظه مشاجره لفظی اتفاق می افته ! بر میگرده سمت سینک شیشه ها رو پر میکنه و آه بلندی میکشه ! بعد از چند دقیقه از میگه رخت اویز رو پهن کنم برای لباس ها ؟ و اون به آرومی و با ناراحتی جواب میده نه خودم میکنم ! لباس ها رو توی سبد و روی اپن میذاره .. میاد توی هال و میبینه اون خوابش برده ، بیدارش میکنه و میگه برو سر جات بخواب ! بلند میشه تلویزیون رو خاموش میکنه و به ساعت نگاهی میندازه و با ناراحتی میگه وای ساعت یکه و توی اتاق میره !! اون میمونه و درد پشت و بغلی که نداره !!  اون میمونه و هزار حرف نگفته ! اون میمونه و ...

نظرات 4 + ارسال نظر
shirin یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ب.ظ http://dokhtareaabi.blogsky.com

چند روز بی توجهی کن خودش میاد طرفت بهت قول میدم

نه من نه اون اهل بی توجهی نیستیم توی چند روز !!! ممکنه نیم ساعت بشه یه ساعت بشه اما بیشتر نه !! بعضی وقتا من خیلی رنجور میشم و اون خسته :)

زیتون یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:43 ب.ظ


این قصه کی بود آیدا؟

من توی یک شب خسته !! حالا همه چی خوبه یعنی از صبحش خوب شد .. ناراحت نشو :)

زیتون چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:54 ب.ظ

خداروشکر که اهل بی توجهی نیستین هیچکدومتون. همین بی توجهیا کم کم تبدیل میشه به سردی و بی اعتنایی. هیچوقت نذار طول بکشه. عشق خیلی بیشتر از این لجبازیای کودکانه (بی توجهی به قصد تادیب!) می ارزه :*

عشق خیلی بیشتر از این لجبازیای کودکانه می ارزه :)

خانومی سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:35 ب.ظ http://vanda59.blogfa.com

خدا کنه ماجرای خودت یا هیچ کس دیگه ای نباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد