چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

تیر-مرداد-شهریور

میدونی .. خیلی رو بودن .. صادق بودن..روراست بودن  و فیلم بازی نکردن اصلا خب نیست .. بار کن هیچکس دوست نداره  صداقت تو رو ببینه .. هیچ کس ...

حیف که حالم از ریا و دروغ به هم میخوره .. حیف !!!

حیف که خیلیا ن می خوان راستشو بشنون .. 

خب به درک !!!

بعضی وقتا بدم نمیاد وقتی میبینم یکی داره جلوم بیش از اندازه جیلیز ویلیز میکنه یکم رغنشو بیشتر کنم تا یه خورده فقط یه خورده خوشگل تر بسوزه ... (خیلی سعی نکن قضات کنی چون مهم نیست چی فکر میکنی !!! )

یه هفته اس امتحانا تموم شده و من دلم میخواد درس بخونم.. دلم میخواد دانشگاه باشه .. کلاس باشه و برم کلاس با چند تا از استادام که دوسشون دارم ... تا اینجا که نمره هام اومده همشون 19 و 20 بوده ... واقعا به خودم شک کردم .. مبارک باشه کامل دیوونه شدم !! (مشکلم با این قضیه اینه که تو طول ترم به زور میرم سر کلاسا و به جرات میگم خیلی وقتا نمیرم .. مثلا همین 2 تا نوزده .. جلوی چشم خودم نمره کارهام رو کامل گرفتم و استاد بهم گفت که فقط کارهات محاسبه نمیشه حضور توی کلاست هم اهمیت داره !! یعنی 20 نمیشیا با اینکه کارات اوکی بوده ! و حالا هر دوتاشون 1 نمره کم کردن ! نوش جونشون حق داشتن .. من اینطوری نیستم که به اون 3 جلسه غیبت اکتفا کنم .. یه کلاس رو که دقیقا سه جلسه رفتم .. و اون یکی هم کم کم 5 جلسه غیبت داشتم !! ولی من الان دلم دانشگاه میخوااااااااااااددد )

یه تغییر اساسی ،بزرگ ، و خوب ، همراه با سختی های فراوان دارم توی زندگی این روزها و شاید تا چند سال اینده اما آخرش موفقیت بزرگی نصیبم میشه .. مطمئنم :)

نظرات 5 + ارسال نظر
جیغ شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ http://jootii.blogsky.com

آیـــــدا ، نمیدونم مشکل چیه ولی اون کسی که باید باورت کنه بدون و باور داشته باشه که باورت میکنه و پشتت میمونه واسه همیشه

میدونم میمونه .. مشکل نیست ، فقط یکم سخته .. اما خب آره وقتی میدونم یکی پشتمه خیالم از همه چیز راحت میشه .. مرسی دوستم واسه حرفای خوبت :*

زیتون سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

1. وقتی دلت صافه منتظر باش که به زودی دهنت هم همون حالتو پیدا کنه... تلخه اما حقیقت داره چون دوره ، دوره دلهای ناصافه :(
2. بعد از فارغ التحصیلی داشتم از افسردگی می مردم... اگه آزمون کانونو شرکت نکرده بودم حتما خلاص!

3. خوشحالم واسه اعتماد به فست و موفقیت بزرگ آینده ت :*

1.واقعا همینطوره ...
2. منم خیلی درس خون و کار کن نیستم اما دوست دارم درسو .. کتاب داشتنو هم خیلی دوست دارم ..دوست ندارم هرروز یک کتاب دستم باشه و بخورمش اما دوست دارم هر وقت حال کردم برم تو کتابخونه ام و به کتاب مورد علاقه ام سر بزنم و بخونمش ..
3. مرسی عزیزمم :*

نوشزاد پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ http://noooshooo.blogsky.com

خدارو شکر می کنم که نگاه امیدوارانه ات رو می بینم
به امید خدا ایشالا همه چی همونجوری که می خوای پیش می ره

مرسی عزیزم :*

SJ پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ب.ظ http://SJ69.IR

ما که همون سه جلسه رو هم نمیریم!!!

بسیار عالی .

نهال شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

به به بانوی خرخونی هستی پس به نوبه خودت !
من تمام زورمو میزنم که راست بگم ،دلیلشم اینه که کم حافظه ام !اما همیشه آدما عادت دارن که بکوبونن همه چیو تو سر من ...

آره معدلم شد 19 .. نمیدونم خر خون که نیستم رشته ام هم خر خونی نداره عزیزم .. خر کاری داره .. دیگه خودت که در جریان رشته های هنری هستی !
منم رایت میگم همیشه .. اما واقعا هیچ کس دوست نداره راستشو بشنوه .. جدیدا دیگه نه به راست کار دارم نه به دروغ کلا نمیگم .. حرف نمیزنم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد