چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

ولنتاین

دوم دی ماه 1390 بود که اومد خواستگاری .. خواستگاری کی ؟ همون دختری که میخواس 30 سالگی عروسی کنه و الان به زور 23 سالش میشد ..

25 بهمن ماه بود روز ولنتاین عروس و داماد توی ماشین عروس گل زده  نشسته بودن و به این فکر میکردن که قراره از اینجا تا آخر عمر باهم باشن ...و حالا اون دختر نشسته توی خونه ی خودش و داره وبلاگ خاک خوردشو بعد از ماه ها مینویسه ..

نظرات 7 + ارسال نظر
خانومی شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ق.ظ http://vanda59.blogfa.com

و حالا زندگی چطوره؟

خوبه :) شاید خوشبختی یعنی همین .. :)

محیا شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ق.ظ

مطمئا" اگر عکس پروفایل فیس بوکت رو ندیده بودم با این پست شوکه می شدم!! ولی من می دونستم :) اما دیدم دیگه وبلاگی نیستی فقط تو دلم برات آرزوی خوشبختی کردم :)
آیدا عزیزم همیشه شاد و خوشبخت باشی دوست گل و مهربون من... :****

عزیییززممممممممم.. مرسییییییییییییییییییی .. دوست دارم :*:* من تو فیس بوک دارمت محیا؟

نهال شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

خوب تبررریییککک عزیزمممم
چه بامزه:دی
فک کن الان تو خونه خودت نیشستی و داری مینویسیی...
چقدر ناگهانیی!بازم تبریک و آرزوی خوشالی:*

مرسییییییییییییی نهال جاااان ..
آره واقعا ناگهانی بود :)) مرسی عزیزم .. ایشالا برای شما :)

محیا یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

نه آیدا جون.این دفعه که برم باز ادت می کنم.یک بار اد کردم نمی دونم چی شد ولی :) حالا باز اد می کنم :)

باشه عزیزم منتظرتما.. آی دی من اینه Ida Az

محیا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ

آیدااا من صبح وسط دو تا آزمایش کامنتت رو دیدم و چون آزمایشگاه میرداماد بود رفتم ولیعصر و بعد کلی گشتن بازی رو پیدا کردم.حالا تو نصبش مشکل دارم وووو این آقاهه با اینکه شماره داد دوبار زنگ زدم نمی فهمم چطوری کرکش رو کپی کنم.هلپ می اگر می شه.اگر نه هم همین اندازه که پیداششششششش کردم مرررررررررررررررررسی خانوم :-*

جیغ دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ http://jootii.blogsky.com

بهت تبریک میگم و ارزوی خوشبختی میکنم.....

مرسی عزیزم :**

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ

:)

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد