چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

...

کنکورها تموم شدن ... دختر دایی های عزیز از انگلیس تشریف آوردن .. یک هفته اش گذشته و هنوز دو هفته دیگه هستن .. فعلا همش بیرون و درکه و ددر و پارک و مهمونی و شب بیداری و تا بعد از ظهر خواب  بوده !! یه پارتی هم در پیش بود که تقریبا کنسل شده ...  

کلی برنامه و کار دارم ... اما چند روزه دوباره اون حال لعنتی نمیذاره من به کارام برسم ... تمام امروز یا خواب بودم یا نشسته بودم ! خیلی سعی کردم یه تکونی به خودم بدم اما به هر دری زدم نشد !!  

 اینطوری از خودم خسته میشم ... و این بدترین حالت ممکنه ...  اما به هر حال یه کاریش میکنم .. در چند روزه آینده ..قووول میدممم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
محیا دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.mahighermez72.blogfa.com

کی گفته که من دوست ندارم؟ هوم؟ اتفاقا می دونی پریروز داشتم به این فک می کردم که یازدهم تولد آیدا ست و من شماره ش رو ندارم که تبریک بگم!!‌:( خب حالا یه راهی بگو شماره رو واست بذارم :** دوستت دارم :* میس یو دوستم :*

منم دوست دارررممم جیگگرر ..بووووووووس

محیا دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ http://www.mahighermez72.blogfa.com

وای آیدا ! چقدر دلم واسه دختر داییم تنگ شد اینا رو خوندم! خیلی وقته که نیومده!‌:|

آخیییی ..اشالا بیاد زودتر...

جیغ سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ق.ظ http://jootiii.blogsky.com

ایندفعه من قراره برم پیش دختر خاله هام جای اینکه اونا بیان
درضمن آیدا به خودت تکونی بده ...بلا بدور یه دفعه میشی فیروزابایاااااا...با 200 کیلو وزن اون وقت کی دیگه میاد وبلاگت
پاشو دختر حداقل کمی راه برو
کمتر هم بخور
D:

به سلامتییی ... کجا هستن ؟

وای تو نمیدونی که چمهه ... میخوام تکون بدم ..ولی یه مسائلی نمیذلرههههههههه (چشمک)

آره جدا از دیروز دارم نمیخورممم ... :))

تو چرا وبلاگت داغون شده ؟؟؟

عباس جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://hobabsorati.blogfa.com

به من ایمل بزن

ببخشین به چه منظور؟

عزیزتون سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااام چوطورین؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

چشم دیدنتون ندارم(هههههههه هه هه ههه)

سلاااااااااااااااممم.. ممنون...
ههههه هههه ههه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد