چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

تو همونی که صدام کرد ...

دیروز روز بدی بود ! لحظات بدی بود ! و کنکور بدی ...  

 

دیگه مطمئنم که بزرگ شدم !گرچه هنوزم بچگی میکنم اما حالا که بهش فکر میکنم می بینم میتونم یه چیزایی رو پنهان کنم .. ماسک لبخند خوب روی صورتم میشینه .. میتونم به هر کسی که میخوام نشون ندم که درونم چی میگذره .. دیگه از این ماسک سنگین شکایتی ندارم ! حتی فکر میکنم بعضی جاها لازمه ...  

 

نمیدونم چند وقته چم شده ... انگار نگرانم .. میترسم کسی یا چیزی این آرامشو این حسای خوبو ازم بگیره ... اون مطمئنم میکنه که با منه .. من بهش اطمینان دارم ..حداقل مغزم میگه که دارم .. اما دلم بعضی وقتا سر ناسازگاری داره ..اما میدونم  بازم اطمینان و دارم .. فقط انگار یکم میترسم ! و این ترس بدترینه !!  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
محیا جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

حس خوب رو کسی نمی تونی از آدم بگیره ، فقط نباید ازش غافل شد! باید همه حواست به حسش خوبت باشه نه چیزایی که ممکنه ازت بگیرنش!‌:)

آیدا! دلم تنگ شده واست! شمارتم از وقتی گوشیمو دزدیدن ندارم!‌:(

جیغ شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ق.ظ http://jootiii.blogsky.com

عزیزم
به لحظات بدی که ممکنه پیش بیاد فکر نکن تو همون حال خوب زندگی کن و لذت ببر
اگه بخوای فکر کنی بعدا ممکنه اتفاقه بدی پیش بیاد حال اون موقعتو خراب کردی
بی خیال.....هر چه پیش اید خوش آید

نوشزاد شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ب.ظ

هیشکی کاری با آرامش تو نداره عزیزم
ایشالا همیشه توی هر لحظه زندگیت حسهای خوبت همراهت باشن

راستی کنکور آزاد هنوز با ماست!!!!

مسافران سحر سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ http://mosaferanesahar.blogfa.com

بسم الله الرّحمن الرّحیم

با عرض سلام و خداقوّت خدمت شما و خوانندگان محترم وبلاگتان

پیشاپیش ، عید مبعث را به شما تبریک عرض می کنم .

بی گمان ، مشتاق ظهور مولایمان هستید و در این راه ، قدم هایی نیز برداشته اید .
ما نیز در آغاز راهی هستیم که امید است ثمره آن ، تعجیل در فرج باشد . و آن راه اصلاح خویشتن است . بنا داریم از روز نیمه شعبان که مصادف است با سالروز ولادت مولایمان حضرت مهدی (عج) ، چلّه ای را شروع کنیم که طیّ آن ، هر کس بر ترک رذیله ای یا تثبیت فضیلتی در خویش ، اهتمام می ورزد . و البته قرار است از پس هر چلّه ای ، چلّه دیگری آید و در سفرمان هرگز توقفی در کار نباشد .
برای اطّلاع از جزئیات بیشتر و نیز بهره مند ساختن ما از نظراتتان ، لطفاً سری به این آدرس بزنید :
http://mosaferanesahar.blogfa.com
اگر مایل هستید در این راه ، همراهمان شوید و یاری مان کنید از باب « یَدُ الله مَعَ الجَماعَه » مسرورمان می سازید .
گرنه ، باز هم ان شاءالله در جبهه جهاد اکبر ، به شیوه ای که مناسب تر می دانید ، مجاهدت خواهید کرد و به امر خداوند که فرمود : « قُلْ إِنَّمآ أَعِظُکُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُواْ لِلَّهِ مَثْنَى‏ وَفُرَادَى‏ ... » عمل خواهید نمود . ما نیز برایتان آرزوی موفّقیت می کنیم . فقط اگر تمایل به همراهی با ما نداشتید ، لطفاً اشکالات کارمان را بیان بفرمایید تا در صورت توان ، آن ها را اصلاح کنیم .

هومن سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.ghatreh1.persianblog.ir

سلام
ایشالا که قبول میشی دوستم.
ما آدما باید سعی کنیم کمتر نگران بشیم.
نترس خدا پیشت هست.
فقط باید کمی مواظب باشی

نیلو پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.anji.blogfa.com


خبر اومد زمستون داره می‌‌ره
سکوت از شهر تیره پر می‌‌گیره
نگاه کن پای آزادی این خاک
داره قشنگ‌ترین گلها می‌‌میره
داره قشنگ‌ترین گلها می‌‌میره
خبر اومد که مردم تو خیابون
تموم عاشقا جمعند تو میدون
خبر اومد ندا غلتیده در خون
نذاره جون بده آزادی آسون
نذاره جون بده آزادی آسون
خبر اومد که سینش سرخه خرداد
تمومه شهر پر از آتیش و فریاد
خبر اومد که خون شد قلب سهراب
ترانه رو سوزونده دست بیداد
ببار ‌ای آسمون بر این شب تار
که عاشقا رو می‌‌بندند به رگبار
جواب حق ما سرب و گلوله است
ولی‌ جنگل نمی‌‌میره تبردار!==

نهال جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ http://FAZMETR.BLOGSKY.COM

بعد کنکور دیگه نباید بش فک کرد ....
بزا موقع نتیجه ها دیگه فکرارو ...
خیلی دردناکه ها !اینی که بفهمی دیگه بچه نیستی ..

دردناکه ..اما بهش عادت میکنی ..مثه همه ی عادتای دیگه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد