چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

چپ دست

یک چپ دست می نویسد !‌

یه دوست قدیمی ...

چند وقت پیش یکی از همکارای خیلی قدیمی مامان ..منو توی فیس بوک پیدا کرد .. اون موقع ها من ۷ -۸ سالم بود و الان ۲۱ سالمه .. اون یه دختر جوون بود که با مامان توی یک شرکت ساختمونی کار میکردن .. مهندس عمران بود !‌ و حالا خانومی که دو تا پسر کوچولوی دو قلوی دورگه ی آمریکایی - ایرانی داره  ..من عکساشونو توی فیس بوک دیدم !‌ ایمیلمو بهش دادم ... اون خوشحال که منو پیدا کرده .. آیدا کوچولویی که حالا واسه خودش خانومی شده !! و من هم خوشحالم که خانوم مهندس دوران بچه گیامو پیدا کردم .. امشب ایمیلشو خوندم !!! کلس لزم تعریف کرده بود و بعد حال مامان و بابا و محمد رو پرسیده بود و ازم خواسته بود که عکساشونو براش بفرستم ... یه لحظه تمام وجودم یخ کرد .. وای خدای من نمیدونه که بابا ۹ ساله فوت شده !!! (اون بابا رو هم خوب میشناخت .. بابا هم با اون شرکت کار کرده بود و حتی با چند نفر از بچ های شرکت که یکیشونم همین خانوم مهندس بود ماموریت رفته بود .. اون خیلی حساس و مهربونه .. )  من که چیزی نمیگم .. فردا باید در موردش با مامان صحبت کنم ..باید براش عکس بفرستم .. عکسایی که جای یک نفر توشون خالیه ... و اون به زودی میفهمه ...

نظرات 6 + ارسال نظر
جیغ جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ق.ظ http://jootiii.blogsky.com

خیلی خوبه که ادم یه دوست دوران گذشته شو ژیدا کنه و دردآوره که بفهمه یکی شونو از دست داده....

آره ..هم خوبه هم دردآور !

هومن سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ

فهمید؟؟؟

نه .. نفهمیده .. تلفنی هم حرف زدیم باهاش ..مامانم که نتونست بگه .. آخرشم کار خودمه !

بیژن سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.ritajoon.blogfa.ir

سلام آیدا خوبی آیا؟
اصلا منو یادت هست
گشتم تا پیدات کردم
.

.
برقرار باشی

سلام ممننون ..
بله :)

mxu جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام
(یه مقدمه برای کامنت همیشه بد نیست)
نمیدونم چند وقته که اینجا نیومدم . یادمه آخرین باری که اومدم تو جواب کامنت بی نامم نوشته بودی که اگه اسم نذاری تایید نمیشه و خوب اینم اسم :) . ولی از لیست بلند بالای دوستان که روز به روز داره به تعدادشون افزوده میشه .........
(یه کامنت)
فیس بوک ... نمیدونم چرا فیلتره . وقتی آدم میتونه اینقدر براش یه سایت مفید باشه . میتونه یه دوست قدیمی شایدم خیلی قدیمی رو پیدا کنه . اصلا چرا فیلتره ؟ هوم !
به هر حال پیدا کردن دوستای قدیمی خیلی خوبه . حالا میخواد تو فیس بوک باشه یا وسط یه پیاده روی نمناک که تازه بارون شسته رفتش کرده :)
در مورد یه عکس ...
خیلی سخته . میدونی که . تو عالم غربت باشی و بعد یه عکس ببینی . همه خاطرات آدمی میاد جلو چشاش . بعدش هم بهت بگن اون رو میبینی . الان دیگه جاش بین ما خالیه .
نمیتونم خودمو حتی برا یه ثانیه به جای یه همچین شخصی بذارم یا حتی جای کسی بذارم که میخواد خبر رو بده .
واقعا فکر کردن بهش آدمو یه نمه دیوونه میکنه .
به هر حال خوشحال باش که تونستی از بین میلیون ها کاربر یه همچین سایتی دوستی قدیمی رو پیدا کنی .
همین دیگه
تا دوباره آمدن ها ...
خدانگهدار
(ببخشید کامنت-بخش پی نویسه)
ببخشید هنوز بعد از چندین و چند سال عادت دارم اول کامنت یه سلام بذارم و وسط کامنت یه هوا از اینا (............) استفاده کنم . میدونی که ... یه مثل هست میگه ترک عادت ....
به هر حال هنوز دوست داشتم که بدون نام کامنت بذارم ولی یه نمه که فک کردم گفتم شما که دوستای مجازی رو جزو دوستان حساب نمیکنید (به گفته خودتون) پس چه فرقی میکنه اسم من بالای یه کامنت باشه یا نوچ ... نباشه .
واقعا دیگه همین / خوش باشی

سلااام ...
مرسی که حداقل الان برام روشن کردی کی بودی !!! حداقل یه توضیحی برای کسی که توی زندگیم مهمه برام دارم !!! البته همون موقع هم اون خیلی گیر نداد ! اما براش سوال شد ... چون کامنتت طوری بود انگار درباره من حرف زده بودی ! انگار که خاطراتی بود که با من داشتی ..یکمی سوءتفاهم برانگیز بود !!


نمیدونم فیس بوک چرا فیلتره ... اما فیلتر شکن البته با یه سرعت بالا میتونه بازش کنه .. ما ایرانیا درسته راه بن بست زیاد بهمون میخوره اما همیشه یه راه در رویی پیدا میکنیم !!

اره سخته گفتنش ... خیلی سخت ..هنوز که موفق نشدم !!

من نمیدونم چی گفتم و چی شد که تو ناراحت شدی !! واقعا یادم نمیاد ..ببخشین اگه گفتم دوستای مجازی دوست نیستن ..ولی بازم فکر میکنم یادم نمیاد اینجوری گفته باشم !!!!

مرسی از اینکه سر زدی ..

نهال جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

آخی ...
این فیس بوک اینش خیلی عالیه ..پیدا کردن آدمهای دور
اما آیدا بعضی اوقات افرادی هستن که پیداشون میکنی بعد خیلی مدت و کلی هم ذوق میکنی و یاده خاطرات تو ذهنت می افتی اما میبینی که انگار دیگه حرف مشترکی نداری و این خیلی بده ...

آره میفهمم اینم هست ..البته بعضی وقتا !‌ :)

نوشزاد شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ

آیدا گوگولی من چه طوره قربونش برم؟؟؟؟وای دلم خیلی هواتو کرد همین الان!!!
فیس بوک باحاله ها ولی متاسفانه آدم نمی تونه توش راحت باشه چون یه عالمه موجودات فضول (منظورم فامیلهای عزیز خودمه که استاد حرف در اوردنو اینجور چیزان و صد البته یک عدد آدم کتکی بین دوستام که من هرچی اونجا می نویسم یا هر عکسی می ذارم یا کلا هر گلی که به سرم می گیرم فکر می کنه به خاطر اون گذاشتم!!!) داره!


خبر بد و ناراحت کننده دادن به یه غریبه هم حتی سخته چه برسه به یه دوست قدیمی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد